Přihlaste se na stránky

Vyplňte prosím všechny údaje!

Pokud jste se v minulosti registrovali na starých webových stránkách, vaše registrace není platná.
Prosím, zaregistrujte se znovu.

Přihlašovací údaje jsou neplatné!

Zapomněli jste heslo?

Zaregistrujte se na stránky

Dostanete přístup k přihlášce do soutěže a pak se k ní můžete kdykoliv vracet. Budete se moci taky přihlásit na semináře, využívat rady a tipy, jak si ulehčit podnikání, a dozvědět se i informace o tom, co se kolem Rozjezdů děje.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Heslo a ověření hesla musí být stejné!

Potvrďte prosím souhlas se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů pro účely programu T-Mobile Rozjezdy.

Uživatel s tímto e-mailem je už zaregistrovaný!

Chyba při zpracování registrace, zkuste to prosím později znovu!

Zapomněli jste své heslo?

Zadejte svůj registrovaný e-mail, zašleme vám na něj odkaz, přes který si heslo jednoduše změníte.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!

Opravdu si přejete zrušit registraci?

Zrušením registrace končí vaše účast v soutěži a veškeré vaše osobní údaje budou odstraněny.

Co se naučíte

Krajské semináře se budou věnovat následujícím tématům:

Mýty o rozjezdu podnikání

Z rozjezdu podnikání se dělá věda a člověk má poslední dobou pocit, jako by mohl podnikat jen kandidát věd v kybernetice nebo ten, kdo se chystá na výpravy do vesmíru. Opak je pravdou, podnikání je pořád jedno a to samé. Nabídni mi něco, co potřebuji, nebo se mi líbí, a já to za to zaplatím. Takže co zbývá nám ostatním, co nejsme kybernetici, ani vesmírní inženýři. Musíme to zkusit, i přestože se bojíme, váháme, odkládáme to a vymýšlíme, proč ne teď a proč až jindy. Business plán je odpověď na pět jednoduchých otázek: co, komu, proč, za kolik, jak a s kým. Nic víc, nic míň.

Margareta Křížová, MBA, Head of Business Advisory and M&A, CEAG

Prezentující: Margareta Křížová, MBA, Head of Business Advisory and M&A, CEAG

Margareta je dlouholetou členkou poroty v soutěži T-Mobile Rozjezdy, investorkou v pořadu Den D v České televizi a mentorkou začínajících podnikatelů. Moderuje na Rádiu ZET pořad Podnikání od A do ZET a píše blog, kde radí a občas sdílí „veselé historky“ z podnikání. Absolvovala mezinárodní a veřejné vztahy na Škole mezinárodních a veřejných vztahů a Executive Masters of Business Administration na ESCEM School of Business and Management /University of New York/Prague. Původně vystudovala hotelovou školu, takže je zřejmé, že ráda vaří a miluje dobré jídlo.

Inspirujte se: Dobrá značka vám nakopne podnikání

Na začátku má každý podnikatel plné ruce práce a neví, co udělat dřív. Musí totiž udělat všechno. Práce na značce by měla patřit do úkolovníku každého podnikatele hned při rozjezdu, do budoucna mu to totiž dokáže ušetřit hodně peněz.  Zaměříme se na nezbytné minimum, které byste pro svoji značku měli udělat. Tedy srozumitelně zákazníkům vysvětlit své poslání, to, proč podnikáte, zda jste si vybrali vhodný název a jak to všechno dostat mezi lidi. Pokud si prostudujete i doplňující materiály, které vám poskytneme, dokážete se o svoji nově vznikající značku postarat sami i bez pomoci odborníků.

Individuální konzultace:
Probereme s vámi všechno, co se týká značek. Pomůžeme vám ověřit, zda dokážete hlavní myšlenku lidem jasně vysvětlit a zda je takto postavená firma životaschopná z pohledu vašich budoucích zákazníků. Zhodnotíme s vámi aktuální stav vaší značky (její název, logo nebo marketingový plán na následující půlrok) a pomůžeme vám nastavit další kroky, které vám pomohou ji zlepšit. A pokud budete chtít, můžeme probrat také vaši konkurenci a poradit, jak se dostatečně odlišit.

Matez Jindra

Prezentující: Matez Jindra

Matez spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand, která pomáhá malým a středním firmám stavět značku s důrazem na spokojené zákazníky. Mezi klienty Lovebrandu patří např. Rohlik.cz, Annonce, Kofola, Club-Mate, Freshlabels, Dyzajn Market, Kokoza nebo Urbalive. Mimoto podniká v e-commerce, vyrábí a prodává trička Bastard.cz a dupačky Skippy. Přednášel o Marketingu v sociálních médiích na Univerzitě Karlově, kde vystudoval Studia nových médií.

Honza Páv

Prezentující: Honza Páv

Honza spoluzaložil Lovebrand, ve kterém se stará o to, aby lidi milovali značky a firmy i prostředí z toho profitovaly. Přes osm let pracoval v mediálních agenturách PanMedia a MEC jako strategický plánovač pro velké značky jako Nestlé, Nivea, Mercedes, Česká spořitelna nebo Henkel. Mimo Lovebrand pak pořádal konferenci #FashiontechCZ, podílel se na crowdfundingové platformě pro novináře Press Start a spoluzaložil blog pro nevládky Kliktivisti.

Sedm pravidel finančního plánování

Vlastní a podnikatelské prostředky, finanční a provozní rezervy, optimalizace nákladů, pojištění, pronájem vs. koupě nemovitosti, investice do podnikání a volné peníze - nejen tato témata budou obsahem seminářů o finančním plánování.

Krocení on-line marketingu: hranice mezi soběstačností a odbornou pomocí

Dokážu se orientovat v on-line marketingu a vybrat ty správné aktivity pro můj podnik? Je vůbec v mých silách sledovat a aplikovat on-line trendy? Zvládnu si vše efektivně naplánovat a vyhodnotit? Nemám raději obětovat „pár tisíc“ agentuře, aby mi s mou cestou pomohla? To jsou otázky, které se honí hlavou nejednomu člověku, který se rozhodl podnikat. Hodně lidí, kteří už mají s on-linem nějaké zkušenosti, si při slově agentura klepou na čelo: „Proč bych měl platit tak velké peníze za něco, co můžu zvládnout sám?“ Víte, které on-line marketingové aktivity zvládnete sami a které vyžadují profesionální obsluhu? Důležitou roli hraje i výběr správných nástrojů.

David Kotrč

Prezentující: David Kotrč

David se v Agentuře Najisto specializuje na PPC kampaně v Adwords a Sklik a na propagaci na Facebooku a sleduje výsledky jednotlivých kampaní. Ve volných chvílích jej nejčastěji potkáte na fotbalovém hřišti nebo uprostřed běžců na Pražském půlmaratonu.

Robin Kavalír

Prezentující: Robin Kavalír

PPC Specialista Robin o sobě říká, že je PPC šaman, analytik a stratég. Kromě toho, že si hraje v Google Adwords a zlobí v Skliku, má rád slunečná rána, hudbu, hezký holky a nová poznání!

Během seminářů budou probíhat individuální konzultace, na něž se zájemci budou moci přihlásit při příchodu.

Celostátní semináře:

Program bude upřesněn po skončení regionálních kol.

Změna programu vyhrazena.