Přihlaste se na stránky

Vyplňte prosím všechny údaje!

Přihlašovací údaje jsou neplatné!

Zapomněli jste heslo?

Zaregistrujte se na stránky

Dostanete přístup k přihlášce do soutěže a pak se k ní můžete kdykoliv vracet. Budete se moci taky přihlásit na semináře, využívat rady a tipy, jak si ulehčit podnikání, a dozvědět se i informace o tom, co se kolem Rozjezdů děje.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Heslo a ověření hesla musí být stejné!

Potvrďte prosím souhlas se zpracováním osobních údajů.

Potvrďte prosím souhlas se zasíláním obchodních sdělení pro účely programu T-Mobile Rozjezdy.

Uživatel s tímto e-mailem je už zaregistrovaný!

Chyba při zpracování registrace, zkuste to prosím později znovu!

Zapomněli jste své heslo?

Zadejte svůj registrovaný e-mail, zašleme vám na něj odkaz, přes který si heslo jednoduše změníte.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!

Opravdu si přejete zrušit registraci?

Zrušením registrace budou odstraněny veškeré vaše osobní údaje. Nebudete se moci zúčastnit soutěže ani semináře.

Co se naučíte?

První krok k vaší vizi

Značky, které lidi milují – tedy lovebrandy, nebojují o své zákazníky pouze cenou. Základem je nejdříve si ujasnit, kam směřujete, tedy určit si svou vizi a poslání firmy. A protože konkurence číhá za každým rohem a je těžké se odlišit, měli byste svoji značku začít stavět už od rozjezdu podnikání. Víme, že jako začínající podnikatelé nemáte vysoké rozpočty na marketing, a proto se soustředíme na to, jak vaši značku dostat k zákazníkovi co nejjednodušeji.

Iveta Oršulíková

Prezentující:
Iveta Oršulíková
Taste Lovebrand

Iveta vedla dva roky tým specialistů na sociální média v agentuře Taste Sun, kde se věnovala především rozvoji lidí i produktu. V rámci marketingu si také prošla všelijakými oblastmi od copywritingu, přes e-mailing až po tvorbu digitálních strategií. Všechny tyto zkušenosti teď využívá pro řízení značek klientů Taste Lovebrand. Ukazuje především malým a středně velkým firmám, že tvorba značky může být srozumitelná, zaměřená na konkrétní výsledky a dostupná i pro ty, které si běžné způsoby tvoření značek nebo nového názvu nemohou dovolit.