Přihlaste se na stránky

Vyplňte prosím všechny údaje!

Přihlašovací údaje jsou neplatné!

Zapomněli jste heslo?

Zapomněli jste své heslo?

Zadejte svůj registrovaný e-mail, zašleme vám na něj odkaz, přes který si heslo jednoduše změníte.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!

Opravdu si přejete zrušit registraci?

Zrušením registrace končí vaše účast v soutěži a veškeré vaše osobní údaje budou odstraněny.

Přihlašování projektů do soutěže bylo ukončeno

Výsledky se dozvíte na našich seminářích.

Přihlašovací formulář
do soutěže T-Mobile Rozjezdy

Přihlašování do soutěže bylo ukončeno. Výsledky se dozvíte na našich seminářích.

Hezký den,

děkujeme za váš zájem přihlásit se do soutěže T-Mobile Rozjezdy. Jděte na to a začněte vyplňovat přihlášku, držíme palce! Nemusíte ji vytvořit najednou. K registračnímu formuláři se můžete vracet a upravovat a doplňovat jej až do 12. března. Nezapomeňte po každé změně použít tlačítko Uložit, ještě ale budu na přihlášce pracovat. Až budete mít přihlašovací formulář kompletně vyplněný, klikněte na Odeslat, přihláška je hotova.

Jak postupovat? Nejprve vyplňte identifikační údaje a pak se pusťte do popisu svého projektu.

Rozumíme tomu, že některé informace, které potřebují porotci pro posouzení kvality vašeho projektu, jsou citlivé. Porotci proto podepisují prohlášení o mlčenlivosti a informace, které nám pošlete, se nedostanou do nepovolaných rukou.

V případě, že byste s vyplňováním přihlašovacího formuláře potřebovali jakkoliv poradit, rádi vám pomůžeme na e-mailu info@rozjezdy.cz.

Přejeme vám úspěšný rozjezd a těšíme se na setkání na regionálních seminářích a vyhlášení výsledků!
Než se přihlásíte, můžete využít rady odborníků.

Jak na IČO u živnosti

Máme skvělý podnikatelský plán, máme představu, s čím půjdeme na trh, jak oslovíme zákazníky a jak vyděláme první vlastní peníze. Než se ale do toho pustíme, čeká nás ještě trochu papírování. Nechceme určitě, aby nás hned na začátku pokutovaly úřady za neoprávněné podnikání (taková pokuta může být až 1 milion korun!). Nechceme také, aby po nás šla dokonce policie a soudy kvůli témuž. Potřebujeme zkrátka — živnosťák!

Živnosťák neboli živnostenské oprávnění je státem udělovaná licence, která nám umožňuje legální provozování našeho podnikání. Místem, kde je možné se registrovat, jsou živnostenské úřady.

Pro udělení živnosti si musíme ujasnit, v jakém oboru vlastně budeme podnikat. Současné zákony neumožňují, abychom si tento obor nazvali podle sebe, musíme použít znění přímo předepsané živnostenským zákonem. Pokud tedy budeme chtít například vyrábět počítače, nelze živnost nazvat jednoduše Výroba PC, ale musíme použít kostrbatější název Výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení. Seznam jednotlivých oborů podnikání naleznete např. zde.

U některých živností bude nutné doložit splnění potřebné kvalifikace pro její výkon, např. dosažené vzdělání nebo předchozí praxi v oboru. Pokud kvalifikaci nesplňujeme, neznamená to konec našich podnikatelských nadějí. Musíme si v takovém případě pouze zajistit jiného člověka, který se nám za správný výkon činnosti zaručí. Stane se tzv. odpovědnou osobou neboli garantem. Garant nemusí být nutně zaměstnancem firmy, stačí i ústní dohoda o tom, že tuto funkci bude vykonávat. Předepsanou kvalifikaci nemusí ve firmě splňovat všichni zaměstnanci, kteří se pak na výkonu dané živnosti podílí; je věcí samotného podnikatele, případně ve spolupráci s ustanoveným garantem, zorganizovat práci ve firmě tak, aby byla konána v souladu se zákony i těmito nekvalifikovanými zaměstnanci.

Pro zřízení živnosti musíme dále určit sídlo firmy. Sídlo může být jakékoliv vhodné místo na existující adrese v Česku. Nemusí být nutně umístěno ve stejných prostorách, kde budeme činnost reálně vykonávat. Je však v každém případě nutné zajistit alespoň přebírání korespondence, neboť na tuto adresu nám budou úřady zasílat svoje písemnosti. Sídlo může být umístěno i v bytě, pokud to povaha živnosti nevylučuje (např. provoz diskotéky). K registraci sídla budeme potřebovat souhlas majitele objektu, že s umístěním sídla souhlasí; to neplatí pouze v případě, že se adresa sídla bude shodovat s adresou našeho trvalého bydliště.

Samotné vyřízení živnostenského oprávnění se provádí na základě žádosti podané na předepsaném formuláři. Formulář je dostupný na kterémkoliv živnostenském úřadě nebo jej lze stáhnout z webu zde. K žádosti se připojí předepsané přílohy (souhlas k sídlu, doklad o praxi apod.). Za registraci zaplatíme jednotný poplatek 1 000 Kč bez ohledu na to, kolik živností si budeme registrovat. Spolu s živností lze provést registraci i na dalších úřadech včetně finančního úřadu, správy sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovně. Vyřídit živnost si můžeme i bez osobní návštěvy živnostenského úřadu online zde.

Doba vyřízení živnosti je zhruba do týdne, u složitějších koncesí může trvat až několik týdnů. Registrace se dokončí zápisem podnikatele do živnostenského rejstříku. Klasické papírové živnostenské listy známé z minulosti se již nyní nevydávají, jsou nahrazeny prostým výpisem ze živnostenského rejstříku. Současně se zápisem obdrží podnikatel IČO.

Petr Čížek

Petr Čížek

Project manager, ZalozFirmu.cz

Jak budovat značku

Měli jste dobrý nápad a nebojíte se ho realizovat. Začali jste nebo plánujete začít podnikat. Paráda. Určitě byste byli rádi, aby vám to skvěle fungovalo, a to pokud možno už pořád. A právě v tom vám může pomoci následujících pár řádků. Spousta podnikatelů a malých firem totiž pro nadšení pro svůj produkt či službu (oprávněné!) zapomíná na to, že jen perfektně fungující myšlenka k úspěchu nestačí. Byť je to právě to, čím je potřeba začít a co je nezbytnou podmínkou.

Základem je dobrý produkt (či služba)
Co dobrý, skvělý musí být. Vždyť je to něco, na čem budete stavět celý svůj úspěch. Vždy buďte upřímní v tom, co o sobě či svém produktu říkáte. Určitě vypíchněte jeho přednosti, jak to jenom půjde, ale nikdy neříkejte něco, co není pravda. 

Lidem můžete říct v podstatě cokoli, a často vám to i uvěří, ale pokud se pak jejich osobní zážitek s vaším produktem nepotká s tím, co o něm říkáte, jste na nejlepší cestě k neúspěchu. Jasně, každý občas udělá chybu. Vždy se ale vyplatí říct: Tohle jsme zvorali, tohle není to, jak to chceme dělat.

Věřím tomu, že vám nadšení pro váš produkt nechybí. Koneckonců je to váš nápad. Pokud ale máte nebo plánujete mít zaměstnance (a až porostete, nevyhnete se tomu), vybírejte si takové, kteří s vámi budou toto nadšení sdílet. Sami ho používat. Je vždycky poznat, když je někdo opravdu přesvědčený, že je to zatraceně dobrý nápad, abyste jeho produkt vyzkoušeli také. To nadšení se nedá koupit. Musí to tak sám cítit. Sami víte, jak jeden neochotný prodavač dokáže zprotivit i výborný výrobek. 

Značka, to je logo, ne?
Lidé často zaměňují značku jen za název výrobku nebo logo firmy. Značka je však něco mnohem více. Značka je vlastně to, co si lidé o vás myslí, co se jim vybaví, když název vašeho produktu nebo vaše logo uvidí, jsou to jejich emoce s tím spojené. 

Dobrý začátek je říct si, proč je vaše firma vlastně tady. Zní to asi divně, ale nevěřili byste, kolik firem se snaží vše postavit jen na nějaké funkční vlastnosti svého produktu či služby. Upřímně, to, že se objevil nějaký další výrobek nebo služba, lidi moc nezajímá. Mají pocit, že možností je obecně spousta.

Takže proč právě vy? Čím se odlišujete od ostatních? Co jim to přinese, když si u vás něco koupí? Lidé navíc nekupují produkty či služby. Kupují si to, co jim přinášejí. Jejich užitek. A co víc, často si kupují jen ten pocit, kterým jim to přináší! Pocit, že dělají něco pro své zdraví. Pocit, že pomohli životnímu prostředí. Šťastné okamžiky s přáteli. Řekněte si tedy, jaký pocit, emoci, lidem přinášíte. Můžete pomáhat lidem odpočinout si od každodenních starostí (příjemná kavárna), dopřát si drobnou odměnu (dortíky), pomáhat starým lidem zvýšit kvalitu života (centrum pro seniory), zkrášlovat lidem domovy (bytové dekorace). A nemusíte se vůbec bát být ambiciózní. Klidně chtějte v nějakém ohledu změnit svět. 

Jaká je právě ta vaše značka
Co dobře funguje, je, když máte kolem své značky nějaký příběh. Musí být ale autentický, musí to být pravda, jinak to nikdy fungovat nebude. Že třeba děláte cukrovinky podle receptu své prababičky nebo že všechno děláte výhradně jen ručně (pokud to v obou není úplně obvyklé) nebo že využíváte jen recyklované suroviny (tohle ale třeba není dobrý příklad pro jídlo :-). Případně vytáhnout něco zajímavého z toho, jak jste se k podnikání dostali. Příběh dodá tomu, co děláte, emocionální rovinu, lidský rozměr, upřímnost.

Určitě nezapomeňte na charakteristiku své značky. Pár slov o tom, jaká je, jak se chová, jak chcete, aby byla vnímaná. Bude to pro vás dobré vodítko pro přípravu všeho, co budete o sobě a o své značce říkat. Od textů a výzdoby vašeho obchodu (máte-li), přes způsob, jakým komunikujete s vašimi zákazníky, až po vaše internetové nebo facebookové stránky. Můžete být hodně seriózní, nebo naopak mladistvě rozverní, vyznávat jednoduchost, nebo naopak hýřit barvami a kresbami. Je to na vás. Co je ale hodně důležité, buďte konzistentní. A když jsme u té konzistence, vyberte si několik málo firemních barev, jeden, dva fonty písma a na ostatní zapomeňte.

Pomůcku pro přípravu charakteristiky značky najdete například v tomto článku:  http://www.tyinternety.cz/prirucka-marketera/mate-bordel-v-tom-jak-vase-znacka-mluvi-vypracujte-jeji-look-a-precizni-komunikaci-krok-za-krokem/

Dejte o sobě vědět
Můžete mít ten nejlepší produkt či službu, ale když o tom nikdo nebude vědět, bude vám to platné jako tučňákům koloběžka. Jasně, na televizní reklamu to zatím nebude, ale asi tušíte, že čekat tiše, až si vás zákazníci najdou, nebude moc fungovat. Nějaké peníze na svou propagaci budou potřeba, s tím je třeba počítat. Už Henry Ford říkal: „Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“ 

Dobrý začátek je váš skvělý produkt či služba. Když budete dbát na to, aby od vás zákazníci odcházeli opravdu spokojeni, máte minimálně zaděláno na to, že se vrátí. A když budou hodně spokojení, řeknou o vás svým přátelům. Jak říkám, začátek je to dobrý, ale stačit to nebude. Musíte popřemýšlet, jak dát o sobě vědět víc. A jelikož těch peněz na reklamu moc mít nebudete, nezbývá, než být hodně kreativní. 

Plakátek ve městě nebo inzerátek v místním zpravodaji moc stát nebude, ale těch možností je dnes mnohem více. A vy třeba navíc poskytujete produkt natolik specifický, že jen v okolí tolik zákazníků nenajdete a potřebujete dát o sobě vědět mnohem dál. Tady vám užitečnou službu poskytne internet. 

Dobrá zpráva je, že dobré rady o tom, jak na internetu za málo peněz udělat hodně muziky, vám poradíme v jednom z našich seminářů. Ale těch možností, jak na sebe upozornit, je mnohem více. Můžete třeba vytvářet zajímavý obsah na internetu, například netradiční fotky svých produktů, natočit video na YouTube (foťáky dnes umí natáčet i video ve vysokém rozlišení) nebo třeba vtipně popsat své produkty na svém eShopu jako na těchto stránkách: http://www.woox.cz.

Hlavně milujte to, co děláte
... protože jednou to prvotní nadšení opadne. Bude se dařit někdy líp, někdy hůř. A právě tyhle chvíle vám pomůže překonat to, že víte, proč je vaše firma tady, že má nějaký větší smysl, než jen vydělávat peníze. Pomůže vám vaše značka, kterou si vaši zákazníci oblíbili z jiných důvodů, než jen že prodáváte lacino. Pomůže vám, že to, co děláte, vás opravdu baví. Hodně štěstí!

Jan Stanko

Jan Stanko

ředitel marketingové komunikace, T-Mobile

Jak na byznys plán?

Sestavit obchodní (byznys) plán není tak těžké. Pomůže vám utřídit si myšlenky a cíle a propočítat, co je třeba, aby vaše podnikání dopadlo dobře. 

Proč vůbec byznys plán?

  • ověříte si, je-li váš nápad životaschopný 
  • uděláte si přehled, kdo všechno by se mohl stát vaším zákazníkem
  • najdete konkurenci a podíváte se, zda už náhodou váš nápad někde k dostání není, možná dokonce lepší 
  • sepíšete si všechny (ale opravdu všechny) náklady
  • stanovíte si cenu za své služby nebo produkty. Takovou, která umožní vašemu podnikání přežít
  • uděláte si představu, kolik potřebujete zdrojů (nejde jen o finanční, ale i například i ty lidské — zaměstnance) a odkud je vezmete 
  • naplánujete hrubé rysy vývoje projektu do budoucnosti

Byznys plán by se měl zaměřit na tři základní oblasti:

Ověření životaschopnosti nápadu
Připadá můj nápad úžasný i jiným lidem, nejenom mně? Ptejte se v rodině, kamarádů, ale tady počítejte s jistou shovívavostí. Zkuste o svém plánu mluvit s cizími lidmi. 

Kdo všechno budou vaši zákazníci? Zkuste zjistit, kolik lidí by mohlo váš výrobek koupit a službu využít. Když uvidíte reálnou velikost trhu, skupinu primárních zákazníků, můžete už realisticky odhadnout schopnost a podíl lidí, které získáte. 

Například ve své vesnici postavíte hospodu, protože tam doposud žádná není. Je možné, že k vám budou chodit tři čtvrtiny všech místních, kteří do hospod chodí. Pokud jsou tam ale už další čtyři podniky, pravděpodobně jich k vám zavítá tak desetina. 

Váš plán by se měl taky zabývat i tím, jak by se tento podíl měl v čase vyvíjet. 

Základní příjmový a nákladový model
Když už víte, jaké a kolik zákazníků chcete získat, můžete si udělat základní příjmový a nákladový model. Nejde o nic přesného. Jsou to odhady, ale i ty vám pomůžou. 

  • příjmy – zde násobte počet zákazníků odhadovaným průměrným příjmem z jednoho. U každého typu podniku to bude trochu jiné, ale takto to funguje například u kavárny. Zde se dostanete i ke kalkulování ceny svých produktů
  • variabilní výdaje – zde násobte počet zákazníků náklady na materiál a personál (Včetně vás samostatných! Nemá smysl podnikat, když neuživíte sami sebe). Vraťme se do kavárny: pokud jeden člověk dokáže denně obsloužit stovku zákazníků, jeho výplatu vydělím stovkou a připočítám ke každému nákladu na zákazníka 
  • fixní výdaje – nájem, energie, účetní. Vše, co musíte platit, ať už bude zákazníků pár, nebo stovky

Získávání zákazníků
Když máte základ a víte, co chcete a v jakém časovém horizontu toho dosáhnout, je čas podívat se na to, jak se tam dostanete, tedy jak získáte těch x zákazníků a ten y% podíl na trhu. 

Přiznejme si, že sami k vám nepřijdou jen proto, že v kavárně otevřete dveře. Přemýšlejte nad tím, jak je získáte, jak si je udržíte. Poraďte se s lidmi, kteří s tím mají už zkušenosti, a plánujte i to, kolik vás to bude stát. 

Martin Korman

Martin Korman

Director Business Development, Outsource2us

Jak na vlastní Facebook?

Vaše firma nikdy nemůže být úspěšná, pokud nebude komunikovat se svými zákazníky. Potkávat se s nimi budete nejen osobně, ale také virtuálně, na internetu a především sociálních sítích. Nelekejte se, není to žádná raketová věda, stačí se držet základních pravidel a pouček.

Než se ale do sociálních sítí pustíte, odpovězte si na několik jednoduchých otázek, zda:

  • jsou vaši zákazníci on-line a budou vás na sociálních sítích hledat
  • rozumíte si s technologiemi a baví vás
  • baví vás komunikovat s lidmi
  • máte čas sem tam sednout k počítači nebo otevřít Facebook a věnovat se mu

Pokud jsou odpovědi na všechny předchozí otázky „ano“, máte nakročeno správným směrem. Pokud ale u většiny z nich jen odmítavě zakroutíte hlavou, přemýšlejte dvakrát, než se do on-line komunikace pustíte. Navzdory všem mýtům vás totiž i práce se zákazníky on-line / na sociálních sítích stojí nejen čas, ale i peníze.

Na to, abyste své zákazníky zaujali, budete potřebovat:

  • kvalitní obsah. Na sociálních sítích uživatelé nejvíce oceňují, že mohou nahlédnout pod pokličku toho, co se u vás děje, vidět, jak na své firmě pracujete s vášní a máte z toho radost. Nebraňte jim v tom a dejte jim tu příležitost – mějte u sebe neustále mobilní telefon s foťákem a Facebookem, ukažte jim svou vášeň pro to, co děláte a proč to děláte. Pochlubte se se svými úspěchy a radostmi tak, jako by to byli vaši nejbližší. Osobní přístup vám pomůže najít si zákazníky, kteří budou věrní a budou se k vám rádi vracet. Každý produkt má svůj příběh a sociální sítě vám pomohou tento příběh vyprávět
  • čas. K přípravě zajímavého obsahu, ke komunikaci se zákazníky, kteří vám budou psát, a k dalším drobnostem, které jsou se správou profilů na sociálních sítích spojené. Pamatujte na to, že stejně jako v reálném životě i ve virtuálním světě sociálních sítí musíte budování vztahu se zákazníky věnovat dostatek času. Jen tak si k vám najdou cestu znovu a znovu
  • peníze. Ty tam jsou dny, kdy jste k propagaci svojí firmy na sociálních sítích nepotřebovali peníze. Pokud si chcete své fanoušky udržet aktivní a jejich řady postupně rozšiřovat, budete do podpory své komunikace muset něco málo investovat. Pro malou firmu mnohdy stačí stokoruny měsíčně, ale samozřejmě i zde platí, že čím více investujete, tím více se vám následně vrátí

A když už se do komunikace na sociálních sítích pustíte, nezapomeňte o tom svým zákazníkům říct. Mluvte o svém facebookovém profilu, zmiňte ho ve svém zákaznickém newsletteru, dejte si ho na vizitku nebo fakturu. Přece nebudujete komunikační kanál, nad jehož správou každý týden strávíte několik hodin, schovávat.

Čím více spokojených zákazníků budete mít, tím jednodušší pro vás propagace firmy na Facebooku bude. Už si totiž nebudete muset reklamu dělat jen vy sami, vaši spokojení zákazníci vám s tím pomůžou – tím, že budou sdílet třeba skvělé zkušenosti s vaším produktem nebo báječné zážitky z vaší kavárny. A každý marketingový odborník vám potvrdí, že právě word-of-mouth, neboli doporučení zákazníka dalším zákazníkům, je zdaleka nejúčinnější forma reklamy, kterou můžete chtít. 

Podívejte se na několik příkladů úspěšných malých podnikatelů, kteří sociální sítě využívají ke komunikaci se zákazníky a propagaci toho, co dělají:

Ivo Mareček

Ivo Mareček

senior specialista on-line marketingu, T-Mobile

Zavřít rady

Váš tým T-Mobile Rozjezdy

Registrace

Pro možnost průběžně ukládat přihlášku je nutné se registrovat.

Uživatel s tímto e-mailem je už zaregistrovaný!

Přeskočit na Popis projektu

Chyba při zpracování registrace, zkuste to prosím později znovu!



Identifikační údaje

zatím nepřiřazeno

Osoby, které s vámi na přihlašovaném projektu přímo podnikají, a jaká je jejich úloha (neuvádějte dodavatele, ale přímo spolupracující klíčové osoby, které s vámi podnikají)



Obor podnikání (zvolte max. 2 možnosti)



Přeskočit na Identifikační údaje

Popis projektu

Na přihlášce záleží! Je důležité zaujmout porotu, která vás pošle do dalšího kola hodnocení. Buďte struční, ale výstižní. Všechny uvedené informace považujeme za důvěrné a jsou chráněny proti jakémukoliv zneužití. Porotci podepisují smlouvu o mlčenlivosti.

Přihláška se musí vejít do 6000 znaků včetně mezer. Vyplňte každé pole, jinak přihlášku nepůjde odeslat. Jak si text rozdělíte mezi jednotlivá pole, záleží na vás.
Jen mějte na paměti, že hledáme INOVATIVNÍ a ŽIVOTASCHOPNÉ nápady. Šanci uspět v soutěži mají především projekty, které jsou něčím nové – zaměřením, vlastním výrobkem, službou, materiálem nebo třeba obchodním modelem.
Ještě pro upřesnění: Soutěž je určena pro ty, kteří nejdéle před rokem začali, nebo v nejbližší budoucnosti plánují podnikat. To znamená, pokud jste již podnikali nebo podnikáte, ale předmětem vašeho podnikání nebyl produkt nebo služba, se kterými se hlásíte do Rozjezdů, je soutěž určena i vám!

  • Popište stručně svůj výrobek/službu. (Máte-li fotografii nebo náčrt, nezapomeňte je na závěr přiložit. Porota tak získá konkrétnější představu).
  • V čem je váš nápad nový?
  • Má váš projekt jiný cíl než vytváření zisku (např. dáte práci v regionu s vyšší nezaměstnaností, zaměstnání handicapovaným nebo oživíte tradici)?

V této kapitole by porota měla získat jasnou představu o tom, proč a jak jste se dostal(a) k myšlence podnikat, co vás motivuje a jaký máte cíl. Uveďte, jaké máte podle vás pro podnikání předpoklady, vzdělání, odborné znalosti atd.

  • Kdo jsou vaši zákazníci?
  • Jak velký je váš trh?
  • Jaká je motivace zákazníků koupit si váš produkt/službu, tj. proč by si měli koupit zákazníci zrovna váš produkt/službu)?
  • Jaká je kupní síla vašich zákazníků?
  • Stručně popište demografické atributy vašich zákazníků, tj. kdo je váš zákazník - muž/žena, obyvatel města/venkova, věk, zájmy, nákupní zvyklosti atd.
  • Uveďte vaše hlavní konkurenty a vaší konkurenční výhodu.
  • Jaký je váš obchodní model?
  • Prodáváte nebo chcete prodávat v kamenném obchodě, přes e-shop nebo Facebook?
  • Plánujete vytvořit franšízingový model nebo expandovat do zahraničí?
  • Ostatní
  • Jak zákazníky oslovíte a dáte o svém produktu/službě vědět? Využijete letáky, reklamu a kde, spolupráci s jiným obchodem nebo doporučení zákazníků?
  • Představte členy týmu a jejich role
  • Za kolik chcete produkt/službu prodávat. Jak jste k této ceně dospěli?
  • Kolik a na co potřebujete na rozjezd podnikání?
  • S jakými příjmy zhruba počítáte a jak by se měly vyvíjet?
  • Za kolik si počítáte vlastní práci? Jakou máte hodinovou sazbu?
  • Uveďte ve 2 jednoduchých předpokládaných ročních přehledech náklady, příjmy a zisk/ztrátu za první a druhý rok podnikání
  • Do nákladů uveďte výši investic, výdaje na výrobní zařízení, materiál, nájem, energie, pohonné hmoty, vlastní odměnu/mzdu, mzdy zaměstnanců, sociální a zdravotní pojištění a na další položky nezbytné k podnikání
  • Jaké očekáváte celkové příjmy?
  • Jaký bude váš zisk nebo ztráta v 1. roce podnikání (= příjmy minus náklady)?
  • další zákazníky
  • další zaměstnance
  • prostory a zdroje

Vyberte z následující nabídky (můžete zvolit více možností):

  • Bezpečné ukládání dat, tzv. cloudové služby (seznamy zákazníků, dodavatelů, kontakty, receptury, dokumenty všeho druhu apod.)
  • IoT (Internet věcí) či jiná chytrá řešení
  • Koncové zařízení (např. telefon, tablet nebo notebook)
  • Rozesílání cílených reklamních sdělení
  • Rychlé internetové připojení
  • Volání
  • Jiné (upřesněte)
  • Nevím

Přiložte fotku svého výrobku, vyobrazení služby apod.

Velikost nahraných souborů je větší o XXX Mb. Povolené maximum je 50 MB (52 428 800 b).

Čestné prohlášení

Přihlašovatel projektu prohlašuje, že splňuje podmínky zařazení do soutěže a zavazuje se respektovat pravidla soutěže, přičemž si je vědom, že v případě jejich porušení může být ze soutěže vyloučen.

Přihlašovatel prohlašuje, že působí v místě (příslušný kraj), který v přihlašovacím formuláři označil.

Přihlašovatel rovněž prohlašuje, že i. není v úpadku dle insolvenčního zákona, ii. nemá v evidenci zachyceny daňové nedoplatky, iii. nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem jeho činnosti, nebo pro trestný čin proti majetku, iv. nemá splatný nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.



K registračnímu formuláři se můžete vracet až do 12. března, změny uložíte klikem na tlačítko Uložit, ještě ale budu na přihlášce pracovat. Až budete mít přihlašovací formulář kompletně vyplněný, klikněte na tlačítka Odeslat, přihláška je hotova. Odesláním přihlášky budete zařazeni do soutěže.