Přihlaste se na stránky

Vyplňte prosím všechny údaje!

Přihlašovací údaje jsou neplatné!

Zapomněli jste heslo?

Zapomněli jste své heslo?

Zadejte svůj registrovaný e-mail, zašleme vám na něj odkaz, přes který si heslo jednoduše změníte.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!

Opravdu si přejete zrušit registraci?

Zrušením registrace budou odstraněny veškeré vaše osobní údaje. Nebudete se moci zúčastnit soutěže ani semináře.

Chystáte se vyplnit přihlášku?

Nechte se inspirovat! S vítězi minulých ročníků Rozjezdů jsme pro vás připravili vzorový přihlašovací formulář. Věříme, že vám vyplnění přihlášky usnadní. Upozorňujeme, že rozpočty jsou fiktivní – své podnikatelské plány lze samozřejmě svěřit naší porotě, ale ne veřejnému internetu.

Lukáš Drlík, celostátní vítěz T-Mobile Rozjezdů za rok 2015
(Cena poroty): Levandulová biofarma

V této kapitole by porota měla získat jasnou představu o tom, proč a jak jste se dostal(a) k myšlence podnikat, co vás motivuje a jaký máte cíl. Uveďte, jaké máte podle vás pro podnikání předpoklady, vzdělání, odborné znalosti atd.

Cílem této kapitoly je popsat, jaký výrobek či službu hodláte svým zákazníkům nabízet. Kromě faktického popisu výrobku/služby uveďte také, proč jste přesvědčeni, že jej/ji vaši zákazníci budou kupovat – tedy například čím je unikátní či inovativní, nebo zda v místě, kde jej/ji nabízíte, chybí.

Žádné podnikání by nebylo možné bez zákazníků. Proto by měl mít každý podnikatel jasno v tom, komu chce prodávat. Řekněte nám, kdo jsou vaši potenciální zákazníci: kde se vyskytují, kolik jich je, kolik vydělávají, jaké mají vzdělání či věk. Řečeno marketingově: definujte vaši cílovou skupinu, aby bylo jasné, že to, co chcete nabízet, také bude mít kdo kupovat.

Máte definované zákazníky. Teď přichází otázka, jak je chcete přesvědčit, aby si vaše zboží či službu koupili. Ukažte, že máte jasno v tom, jak je oslovíte (tedy jak je dostanete do vašeho obchodu a jak jim doručíte informaci o vaší službě) a co jim budete říkat.

V neposlední řadě je u každého podnikání důležité, aby vydělávalo. Popište prosím, jak máte vše rozvrženo finančně. Jde například o následující:

  • Jaké má váš projekt náklady na rozběhnutí (tedy do čeho musíte na začátku investovat – vybavení provozovny atd.)?
  • Jaké jsou počáteční měsíční náklady na provoz?
  • S jakými příjmy zhruba počítáte a jak by se podle vás měly vyvíjet?
  • Jaký budete mít hrubý zisk, tedy příjmy minus náklady (včetně vašich osobních nákladů)?
  • Jak jste k těmto číslům dospěli? Uveďte například, kolik chcete mít denně/měsíčně zákazníků, jakou předpokládáte jejich průměrnou útratu atd.
  • Jakým způsobem plánujete pokrýt náklady na rozjezd a provoz před tím, než je pokryjete vydělanými příjmy?
  • Pokud máte zpracovanou detailní finanční rozvahu, pochlubte se.
  • Má váš projekt jiný cíl než vytváření zisku?

Každé podnikání je také o lidech. Pokud již nyní to vaše vyžaduje více než jen vaši práci, řekněte, jak je váš projekt zajištěn personálně? A jak plánujete růst do budoucna? Jak složité/jednoduché bude nalézt další zaměstnance?

Zuzana Kubíčková, vítězka on-line hlasování T-Mobile Rozjezdů za rok 2014 (Cena veřejnosti): Moje dílna

V této kapitole by porota měla získat jasnou představu o tom, proč a jak jste se dostal(a) k myšlence podnikat, co vás motivuje a jaký máte cíl. Uveďte, jaké máte podle vás pro podnikání předpoklady, vzdělání, odborné znalosti atd.

Cílem této kapitoly je popsat, jaký výrobek či službu hodláte svým zákazníkům nabízet. Kromě faktického popisu výrobku/služby uveďte také, proč jste přesvědčeni, že jej/ji vaši zákazníci budou kupovat – tedy například čím je unikátní či inovativní, nebo zda v místě, kde jej/ji nabízíte, chybí.

Žádné podnikání by nebylo možné bez zákazníků. Proto by měl mít každý podnikatel jasno v tom, komu chce prodávat. Řekněte nám, kdo jsou vaši potenciální zákazníci: kde se vyskytují, kolik jich je, kolik vydělávají, jaké mají vzdělání či věk. Řečeno marketingově: definujte vaši cílovou skupinu, aby bylo jasné, že to, co chcete nabízet, také bude mít kdo kupovat.

Máte definované zákazníky. Teď přichází otázka, jak je chcete přesvědčit, aby si vaše zboží či službu koupili. Ukažte, že máte jasno v tom, jak je oslovíte (tedy jak je dostanete do vašeho obchodu a jak jim doručíte informaci o vaší službě) a co jim budete říkat.

V neposlední řadě je u každého podnikání důležité, aby vydělávalo. Popište prosím, jak máte vše rozvrženo finančně. Jde například o následující:

  • Jaké má váš projekt náklady na rozběhnutí (tedy do čeho musíte na začátku investovat – vybavení provozovny atd.)?
  • Jaké jsou počáteční měsíční náklady na provoz?
  • S jakými příjmy zhruba počítáte a jak by se podle vás měly vyvíjet?
  • Jaký budete mít hrubý zisk, tedy příjmy minus náklady (včetně vašich osobních nákladů)?
  • Jak jste k těmto číslům dospěli? Uveďte například, kolik chcete mít denně/měsíčně zákazníků, jakou předpokládáte jejich průměrnou útratu atd.
  • Jakým způsobem plánujete pokrýt náklady na rozjezd a provoz před tím, než je pokryjete vydělanými příjmy?
  • Pokud máte zpracovanou detailní finanční rozvahu, pochlubte se.
  • Má váš projekt jiný cíl než vytváření zisku?

Každé podnikání je také o lidech. Pokud již nyní to vaše vyžaduje více než jen vaši práci, řekněte, jak je váš projekt zajištěn personálně? A jak plánujete růst do budoucna? Jak složité/jednoduché bude nalézt další zaměstnance?

Pavlína Štěpánková, vítězka on-line hlasování T-Mobile Rozjezdů za rok 2015 (Cena veřejnosti): mateřská škola skřítka Ostružinky

V této kapitole by porota měla získat jasnou představu o tom, proč a jak jste se dostal(a) k myšlence podnikat, co vás motivuje a jaký máte cíl. Uveďte, jaké máte podle vás pro podnikání předpoklady, vzdělání, odborné znalosti atd.

Cílem této kapitoly je popsat, jaký výrobek či službu hodláte svým zákazníkům nabízet. Kromě faktického popisu výrobku/služby uveďte také, proč jste přesvědčeni, že jej/ji vaši zákazníci budou kupovat – tedy například čím je unikátní či inovativní, nebo zda v místě, kde jej/ji nabízíte, chybí.

Žádné podnikání by nebylo možné bez zákazníků. Proto by měl mít každý podnikatel jasno v tom, komu chce prodávat. Řekněte nám, kdo jsou vaši potenciální zákazníci: kde se vyskytují, kolik jich je, kolik vydělávají, jaké mají vzdělání či věk. Řečeno marketingově: definujte vaši cílovou skupinu, aby bylo jasné, že to, co chcete nabízet, také bude mít kdo kupovat.

Máte definované zákazníky. Teď přichází otázka, jak je chcete přesvědčit, aby si vaše zboží či službu koupili. Ukažte, že máte jasno v tom, jak je oslovíte (tedy jak je dostanete do vašeho obchodu a jak jim doručíte informaci o vaší službě) a co jim budete říkat.

V neposlední řadě je u každého podnikání důležité, aby vydělávalo. Popište prosím, jak máte vše rozvrženo finančně. Jde například o následující:

  • Jaké má váš projekt náklady na rozběhnutí (tedy do čeho musíte na začátku investovat – vybavení provozovny atd.)?
  • Jaké jsou počáteční měsíční náklady na provoz?
  • S jakými příjmy zhruba počítáte a jak by se podle vás měly vyvíjet?
  • Jaký budete mít hrubý zisk, tedy příjmy minus náklady (včetně vašich osobních nákladů)?
  • Jak jste k těmto číslům dospěli? Uveďte například, kolik chcete mít denně/měsíčně zákazníků, jakou předpokládáte jejich průměrnou útratu atd.
  • Jakým způsobem plánujete pokrýt náklady na rozjezd a provoz před tím, než je pokryjete vydělanými příjmy?
  • Pokud máte zpracovanou detailní finanční rozvahu, pochlubte se.
  • Má váš projekt jiný cíl než vytváření zisku?

Každé podnikání je také o lidech. Pokud již nyní to vaše vyžaduje více než jen vaši práci, řekněte, jak je váš projekt zajištěn personálně? A jak plánujete růst do budoucna? Jak složité/jednoduché bude nalézt další zaměstnance?